تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

سعیده غفاری: هیچ حمایتی از اوتیسمی‌ها صورت نمی‌گیرد

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران با بیان اینکه برای آموزش افراد مبتلا به اوتیسم میلیون‌ها تومان هزینه می‌شود،‌ گفت: لازم است سیاست‌مداران و افراد جامعه توجه بیشتری به این بیماران داشته باشند.

کد خبر: ۲۰۳۰
۱۲:۰۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سعیده غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران در مراسم افتتاحیه اولین کتابخانه اوتیسم ایران، اظهار داشت: خوشبختانه با همت خیرین و همکاری اعضای انجمن اوتیسم ایران توانستیم مکانی را در راستای مطالعه و ترویج کتابخوانی برای افراد مبتلا به این طیف از بیماری مهیا کنیم.

غفاری با بیان اینکه آمار اوتیسم در حال حاضر یک در 59 نفر اعلام شده است، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که جامعه و سیاست‌گذاران ما با طیف وسیعی از کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم مواجه هستند و همچنین بزرگسالان ما پس از طی کردن دوران تحصیل هیچگونه پایگاهی برای ادامه فعالیت ندارند.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران ادامه داد: برای بزرگسالان مبتلا به اوتیسم که در حال گذراندن تحصیلات دانشگاهی هستند بالغ بر میلیون‌ها تومان هزینه شده است تا این افراد بتوانند تحصیلات خود را ادامه دهند و یک زندگی معمولی در جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه جامعه باید بیشتر به افراد مبتلا به اوتیسم توجه داشته باشد،‌ گفت: این افراد از توانایی‌های بسیاری برخوردار هستند و همانطور که می‌بینیم این کتابخانه به همت اعضای این انجمن افتتاح شده و این بیماران مسئولیت اداره این مکان را بر عهده دارند.

غفاری تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم بیماری اوتیسم جامعه را درگیر می‌کند و اگر با اجرای طرح غربالگری کودکان زیر 3 سال شناسایی این بیماری صورت گیرد شاهد رشد افرادی خواهیم بود که می‌توانند زندگی عادی در جامعه داشته باشند.

مدیرعامل انجمن اوتیسم ایران در پایان گفت: برخی از بزرگسالان مبتلا به اوتیسم نیازمند تخت‌های بستری روان هستند که متأسفانه هیچگونه حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد.

گفتنی است، اولین کتابخانه اوتیسم ایران صبح امروز با حضور تعدادی از مسئولان گشایش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی